пʼятниця, 13 березня 2020 р.

ТП211(1м) Значення предмету у формуванні особистості майбутнього майстра- перукаря

Значення предмету у формуванні особистості майбутнього майстра- перукаря
Професійна діяльність художника модельєра-перукаря вимагає розвитку креативності, творчих здібностей. Для реалізації творчого потенціалу особистості необхідно створювати практичні завдання і умови, що дозволяють майбутнім фахівцям винаходити та здійснювати відкриття. Творча індивідуальність фахівця мистецького спрямування складається в результаті професійної винахідливості, передбачення, професійного інтелекту і мислення, наполегливої роботи над собою, вміння проводити самодіагностику, визначаючи свої сильні і слабкі сторони як особистості і як професіонала. Навчальний процес в освітніх установах будь-якого рівня традиційно був направлений в основному на розвиток памʼяті та творчого мислення студентів при оволодінні знаннями. Творча діяльність володіє універсальністю своїх методик, які застосовуються в будь-якому виді професійної діяльності. Досягнення успіху в професійній діяльності можливо не тільки за рахунок знань, умінь і навичок, властивих конкретному виду діяльності, а й завдяки вмілому використанню в діяльності методології творчого процесу,
Для засвоєння основ предмету мол\делюювання зачіски заведіть зошит  36-48 сторінок, залежно від вашого почерку, і виконуйтее завдання,які вам будуть надаватися. 

Немає коментарів:

Дописати коментар